Wednesday, July 14, 2010

Here I am

Siin ma siis olen - oma esimese blogi esimest postitust kirjutamas. Tegelikult pole mul veel aimugi, millest ma siin täpselt kirjutama hakkan, tõenäoliselt kõigest. Praegu olen ma lihtsalt 2 tundi vaadanud seda valget lahtrit siin ja mõelnud, kas ma kirjutan siia midagi või ei. Ja hetkel on siin kõik väga algeline, sest ma alles eile registreerisin end siia, aga ma usun et siin läheb paremaks kui ma selle kohaga juba natuke harjunud olen. ;) Natuke ka minu tänasest päevast, mis möödus rannas - sest mida muud selle kuumaga teha? Ütleksin siis nii palju, et päike, soe vesi ja jahutav tuul on need, mida ma lihtsalt ARMASTAN suvel! Mainimata ei saa jätta ka jäätist, mida ma iga päev mitu korda söön. Ma olen kindel, et pool jäätisemüüjate kassast on minu pealt teenitud. Okei, ma arvan et ma lõpetan oma esimese postituse nüüd. Järgmise teen ma arvatavasti homme, niiet see ya! :)



No comments: