Monday, July 26, 2010

Shopping is my passion

Ma tean, et ma pole siia üle nädala aja kirjutanud. Nüüd võtan ma ennast kokku ja teen siia ühe rohkete piltidega postituse. (Ma vähemalt üritan)

Eile käisin siis poodides. Midagi erilist ei saanud, sest Lõunakas on mingi 2-3 normaalset poodi ainult. Aga tundes mind, ei lahku ma ostukeskusest nii, et ma mitte midagi ei osta. Seega, paar asja ma siiski sain:


Täiesti tavaline beežikas top - Seda saab kombineerida peaaegu iga asjaga ja pluuse pole ju kunagi liiga palju .. Niisiis, ma kavatsen seda kanda pihavöö ja rohkete kettide ja käevõrudega.






Must neetidega vest/pluus - Seda saab kanda mõne pluusi peal. Mulle meeldib, et see on parajalt lohvakas. Ja ma sain selle uskumatult hea hinnaga, seega ma lihtsalt pidin selle ostma.






Kaelakett ripatsitega - Ma lihtsalt armastan seda ketti - selle ripatsid on nii huvitavad ja omapärased, pealegi sobib see suurepäraselt erinevate pluuside peale.






Kõrvarõngad 3 in 1 - Selle kõrvarõngaste komplektiga olen ma eriti rahul, aga mu lemmikud on need mustad ja lipsuga. Ma olin neid juba ammu tahtnud, aga ma ei teadnud seda enne kui ma neid poes nägin. :D



No comments: