Wednesday, September 8, 2010

And this is the fall

Oeh, ma pole siia juba mitu nädalat kirjutanud. Vahepeal on möödunud juba suve lõpp ja kooli algus, seega on mul tõeliselt kiire olnud. Nüüd otsustasin ma end käsile võtta ja siit tulebki mu lühike, aga UUS postitus! :D

Alustuseks tahaksin ma öelda, et see suvi oli tõeliselt mõnus puhkuseaeg, millest ma võtsin augusti lõpuni viimast, mida võtta annab. Kooli ma ei tahtnud, aga sellegi poolest oli tõeliselt tore üle 3 kuu jälle vanu klassikaaslasi näha. Ja nüüd, kui koolis käib juba teine nädal, tundub nagu suve polekski üldse olnud - päike on paistnud vaid üksikud korrad ja pidevalt on vihmane ja külm (ma ostsin eile endale Seppeläst juba valged paksud sügis/talve kindad ära.) Ja tõeliselt kahju on välja vaadata aknast, kus pooled kaselehed on juba kuldkollaseks värvunud. Sel aastal on mul veel ees põhikooli lõpueksamid ning sisseastumiskatsed teistesse koolidesse, seega tuleb sellest kooliaastast üks suur õppimiseaasta.

PS: Ma loodan edaspidi tihemini postitama hakata. Seega, järgmise korrani ;)




No comments: